با ما در تماس باشید…

شعبه مرکزی

یزد، خیابان کاشانی، نرسیده به سه‌راه چمران

سوالات پر تکرار

درصورت پیدا نکردن پاسخ سوال خود، با ما در تماس باشید.

آیا محصولی که به دستم میرسه، عینا همون چیزیه که داخل سایت دیدم؟

همه محصولات موجود در سایت بیت‌بایک همان محصولاتی هستند که هم‌اکنون در فروشگاه حضوری ما موجود هستند.

همچنین میتوانید جهت اطمینان خاطر، با برقراری ارتباط با ادمین سایت، عکس ها و توضیحات بیشتری از کالای مورد نظرتون رو دریافت کنید. بنابراین جای هیچ نگرانی‌ای نیست؛

اما اگر اشتباهی از سوی ما رخ داده باشد، می‌توانید، محصول دریافتی را با توجه به شرایط مرجوعی کالا ( قبل از گذشت 2 روز، و در صورت عدم مختوشی بسته بندی کالا، با هماهنگی ادمین سایت) به ما برگردانید، و ما مجدد محصول موردنظرتان را برای شما ارسال خواهیم کرد.

کجا می‌تونم رسید خرید خودم رو ببینم؟

به محض ثبت خرید شما در سایت، برای شما ایمیلی از طرف سایت بیت بایک ارسال خواهد شد، که می‌توانید جزئیات کامل خرید خود را مشاهده کنید، و در صورت مغایرت، با ما تماس گرفته و اصلاحات مدنظر را انجام دهید.

چطوری میتونم یه کالا را برگردونم؟

شما می‌توانید قبل از 2روز، یعنی 48 ساعت پس از دریافت بسته خریداری شده، به شرط آنکه بسته یا کارتن محصول باز یا مختوش نشده باشد، با اطلاع ما، آن را مرجوع کرده و هزینه کالای مرجوعی را دریافت کنید.

آیا محصولاتی که ناموجود شدن رو دوباره موجود می‌کنید؟

البته! فقط کافیه با ما در ارتباط باشید، تا از زمان موجود شدن کالای مدنظر مطلع شوید.

ارتباط با ما

هر سوالی دارید، از ما بپرسید...